مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:052023-01-31اقتصادي

فجر44| افتتاح و بهره برداری از 43 طرح زیرساختی در نواحی صنعتی استان فارس


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از افتتاح و بهره برداری از 43 طرح زیرساختی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فارس با اعتباری افزون بر 440 میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید مصطفی هاشمی در آستانه ایام دهه مبارک فجر در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: 43 طرح با اعتباری افزون بر 440 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در استان فارس به بهرداری می رسد که  از این تعداد 35 طرح عمرانی و زیرساختی است که با هدف توسعه و تکمیل زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با اعتباری افزون بر 80 میلیارد تومان اجرا شده است.

 وی  همچنین از آماده بهره برداری بودن  8 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 360 میلیارد تومان و اشتغال 200 نفر در این ایام خبر داد و گفت: این طرح ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجراشده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس برگزاری میزهای خدمت شهرستانی و مرکز استان، با هدف بررسی و رفع مشکلات صنعتگران ،تجلیل از شرکت های دانش بنیان تولید محور و برگزاری کلینیک های صنعت با هدف عارضه یابی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را از دیگر برنامه هایی اعلام کرد که در ایام دهه مبارک فجر سال در شهرکها و نواحی صنعتی استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| افتتاح و بهره برداری از 43 طرح زیرساختی در نواحی صنعتی استان فارس

فجر44| افتتاح و بهره برداری از 43 طرح زیرساختی در نواحی صنعتی استان فارس